مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک

املاک هیرا 1403/02/02 63

نرم افزار املاک دارای مزایای بسیاری است که می تواند به مشاورین املاک جهت فایلینگ اطلاعات مرتبط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهمترین سوالی که برای همه کسب‌وکارها ایجاد می‌شود، این است که مشاغل چگونه می‌توانند در بازارهای رقابتی، برنده میدان باشند. مشاورین املاک می‌توانند با بهره‌گیری از نرم افزار املاک و فایلینگ به موفقیت بیشتری در حوزه کسب‌وکار خود دست یابند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهمترین مزایای استفاده از نرم افزاراملاک بپردازیم و به شما بگوییم که نرم افزار فایلینگ املاک چگونه می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود.

اما مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک کدام هستند؟ در این مقاله می‌خواهیم به مزایای نرم افزار فایلینگ املاک بپردازیم. ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

نرم افزار مدیریت املاک

تابه‌حال از نرم افزار املاک استفاده کرده‌اید؟ یک پلتفرم یک‌پارچه است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرآیندهای مختلف کسب‌وکارهای حوزه مشاوره املاک را بهتر جلو ببرید. در این نرم‌افزار امکانات مختلفی قرار گرفته است تا بتوانید فایل‌های املاک را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. در واقع با استفاده از نرم افزار فایلینگ املاک هنگامی که مشتریان به سراغ شما می‌آیند و اطلاعات املاک خود را به شما ارائه می‌کنند، می‌توانید یک فایل جدید در آن ایجاد کنید. در این فایل تمام اطلاعات مربوط به ملک موردنظر قرار می‌گیرد و هرگاه که به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

یکی از مهمترین امکاناتی که نرم افزار آژانس املاک در اختیار مشاورین املاک قرار می‌دهد،‌ درج اطلاعات فایل ملک مشتری در نرم‌افزار است. زمانیکه خریدار به دنبال ملکی می‌گردد که شما اطلاعات مورد نیاز آن را در نرم افزار فایلینیگ املاک دارید،‌ شما می‌توانید اطلاعات کامل فایل ملک را پرینت گرفته و در اختیار خریدار قرار دهید.

مزایای استفاده از نرم افزار املاک

مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک چیست؟

اکنون که با نرم افزار املاک آشنا شدید و می‌دانید که چطور می‌تواند به کسب‌وکارتان کمک کند، احتمالاً به دنبال مزایای استفاده از نرم افزار املاک هستید. استفاده از نرم افزار آژانس املاک کمک زیادی به شما می‌کند و مزایای زیادی به همراه دارد. هر کدام از این مزایا می‌تواند در بخشی از کسب‌وکار املاک به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را بگیرید. اما مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار فایلینگ املاک چیست؟ در این بخش به بررسی کامل این موارد می‌پردازیم.

ایجاد و مدیریت سرنخ ها

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک ایجاد و مدیریت سرنخ است. ایجاد سرنخ به این معنی است که بتوانید از هر راهکاری برای جذب مشتریان استفاده کنید! برای مثال، افرادی که از طریق سایت اطلاعات خود را برای شما ارسال کرده‌اند، به عنوان یک مشتری در نرم‌افزار املاک ثبت می‌شوند. در این صورت به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و اطلاعات ملک را برای خریداران ارسال کنید.

مشاورین املاک موفق همیشه به دنبال ایجاد سرنخ جدید هستند! بازاریابی و تبلیغات باعث ایجاد سرنخ جدید می‌شود. با امکاناتی که نرم افزار املاک در اختیار شما قرار می‌دهد، شما می‌توانید تا سرنخ‌های جدید را به مشتری نهایی تبدلی کنید. که همین موضوع باعث افزایش فروش و درآمد آژانس املاک می‌شود.

دسترسی سریع و آسان به سرنخ‌ها

ایجاد سرنخ مهم است اما مهم‌تر از آن دسترسی سریع به آن‌هاست. در واقع اگر نتوانید سریع و راحت به سرنخ‌های خود دسترسی داشته باشید، به‌دردتان نمی‌خورد و نمی‌توانید سرنخ‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. برای آن که بتوانید به سرنخ‌ها سریع و راحت دسترسی داشته باشید، یک نرم‌افزار جامع و کامل نیاز دارید. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک این است که شما می‌توانید سرنخ‌های موردنیاز خود را در آن ثبت کنید و هنگامی که نیاز داشتید، به راحتی به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.

برای دسترسی به سرنخ‌ها از طریق نرم‌افزار آژانس املاک کافی است آن را باز کنید. سپس به دنبال سرنخ ایجاد شده بگردید و صفحه مربوط به آن مشتری را باز کنید. در این صفحه تمام اطلاعات آن مشتری وجود دارد که به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید برخی از ویژگی‌های مهم مشتریان خود را در آن قرار دهید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. مثلاً می‌توانید شغل، موقعیت جغرافیایی و... را در آن قرار دهید.

تسهیل ارتباط با مشتریان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک برقراری ارتباط آسان با مشتری است! در بسیاری از مواقع شما نیاز دارید تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. فرض کنید شما برای مدیریت فایل‌های املاک از ابزار اکسل استفاده می‌کنید. زمانیکه خریدار برای خرید ملکی به سراغ شما می‌آید، شما در میان انبوهی از فایل‌هایی که در آن ذخیره کرده‌اید، گم می‌شوید. اما اگر بتوانید که از نرم افزار املاک، برای مدیریت فایل‌های خود استفاده کنید،‌ هر زمان که نیاز داشتید تا به اطلاعات ملک مورد نظر دسترسی داشته باشید، به راحتی اطلاعات آن را پیدا کرده و با یک پرینت، اطلاعات را در اختیار خریدار قرار خواهید داد.  

یکی از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک تسهیل ارتباط با مشتریان است

با توجه به این که هر مشتری یک صفحه خاص در نرم‌افزار شما دارد، به راحتی می‌توانید نام آن مشتری را جستجو کنید. پس از جستجو، می‌توانید به سادگی به اطلاعات آن مشتری دسترسی پیدا کنید.

افزایش سرعت در پاسخگویی به مشتریان

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شغل املاک اهمیت زیادی دارد، سرعت پاسخگویی به مشتریان است. در واقع اگر مشتری به دنبال یک فایل خاص باشد، شما باید در کمترین زمان ممکن آن را در اختیار کاربر قرار دهید. بسیاری از مشاوران املاک که به صورت سنتی کار می‌کنند و هنوز از ابزارهای دیجیتال استفاده نکرده‌اند، یک دفتر ساده برای نوشتن اطلاعات مشتریان دارند. در واقع به صورت دستی یادداشت می‌کنند که امکان جستجو ندارند. در چنین شرایطی برای پیدا کردن یک فایل مشتری باید منتظر بماند و طبیعتاً رضایت مشتریان از عملکرد شما کمتر می‌شود.

این در حالی است که اگر از نرم‌افزار املاک استفاده کنید، به راحتی می‌توانید با یک جستجوی ساده به فایل موردنظر دسترسی پیدا کنید. دلیل آن هم این است که شما یک بار اطلاعات املاک موردنظر را در آن وارد می‌کنید و پس از آن، می‌توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. در این صورت اگر بخواهید جلسه کاری با مشتری تنظیم کنید، کافی است با صاحب ملک که اطلاعات آن در نرم‌افزار املاک وجود دارد تماس بگیرید و جلسه خود را هماهنگ کنید.

بایگانی اطلاعات

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم‌افزار املاک، بایگانی اطلاعات است! در واقع شما می‌توانید اطلاعاتی که قبلاً وارد شده و دیگر قابل استفاده نیست را بایگانی کنید. اما چرا به بایگانی اطلاعات نیاز دارید؟ گاهی اوقات اطلاعاتی که فکر می‌کنید دیگر به آن نیاز ندارید، ممکن است بعدها به آن نیاز داشته باشید. در این صورت کافی است در میان فایل‌ها و اطلاعات بایگانی شده خود به دنبال آن فایل بگردید. البته با یک جستجوی ساده می‌توانید به آن دسترسی داشته و آن را ببینید.

در برخی موارد ممکن است فایلی که در نرم افزار ثبت شده است، فروشنده ملک از فروش آن منصرف شود یا بخواهد به جای آنکه ملک را بفروشد، آن را اجاره دهد. فرقی نمی‌کند در نهایت فایل ملک در نرم افزار موجود است و شما می‌توانید هر زمان که به فایل نیاز داشتید از طریق نرم افزار به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار املاک

در بخش قبلی با مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار املاک آشنا شدید! در ادامه مقاله می‌خواهیم به بررسی مهمترین ویژگی‌های نرم افزار املاک بپردازیم. پس ما را همراهی کنید.

مهمترین ویژگی های نرم افزار املاک چیست؟

امکان ثبت پیشرفته ملک

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار املاک امکان ثبت پیشرفته ملک است! با استفاده از این قابلیت هر ملکی که بخواهید در دفتر مشاور املاک خود ثبت کنید، کافی است در نرم‌افزار ثبت کنید. تمام اطلاعاتی که یک فایل ملک به آن نیاز دارد، در این فایل موردنظر ثبت می‌شود و هر زمانی که نیاز داشته باشید، به آن دسترسی دارید. با استفاده از این قابلیت اگر مشتری به اطلاعات آن ملک نیاز داشته باشد، به راحتی می‌توانید در اختیار او قرار دهید.

امکان ثبت ملک متقاضی

یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند نرم افزار فایلینگ املاک امکان ثبت ملک متقاضی است! با استفاده از این قابلیت نه تنها مدیران می‌توانند ملک موردنظر را به صورت دستی ثبت کنند، بلکه کارببران هم می‌توانند از طریق ابزارهای نظیر سایت ملک خود را ثبت کنند. در این صورت مدیران فقط اطلاعات آن را بررسی می‌کنند و اگر همه چیز درست باشد، آن را تایید می‌کنند تا در نرم‌افزار املاک ثبت گردد. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، یک نرم افزار فایلینگ املاک حرفه‌ای است.

امکان جستجوی دقیق و صحیح ملک

نرم‌افزار فایلینگ املاک دارای یک ویژگی بسیار مهم است که می‌تواند به شما در پیدا کردن ملک مورد نظر کمک کند. شما از طریق قابلیت جستجوی دقیق می‌توانید به اطلاعات مورد نیاز ملک خود در کمترین زمان ممکن دست یابید. به عنوان مثال، ممکن است مشتری به دنبال ملکی در یک موقعیت جغرافیایی خاص باشد، در این صورت نیاز به استفاده از نرم‌افزار املاک به خوبی حس می‌شود. در این نرم‌افزار، تمام اطلاعات املاک موردنظر را ثبت کرده‌اید. پس از آن، کافی است با یک جستجوی ساده به کلیه فایل‌های املاک که دارای یک ویژگی مشخص هستند، دست یابید.

 در داخل آن انجام دهید تا تمام فایل‌های املاک که آن ویژگی را دارند، به شما نمایش داده شود. سپس می‌توانید این اطلاعات را به صورت کامل در اختیار مشتری قرار دهید.

امکان تطبیق خودکار

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که در نرم‌افزار املاک وجود دارد، امکان تطبیق خودکار است. این موضوع همان جستجوی ملک است با این تفاوت که شما ویژگی‌های موردنظر را به نرم‌افزار می‌دهید. نرم‌افزار املاک هم به صورت خودکار فیلترهای ارائه شده را با اطلاعاتی که فایل‌های املاک دارد، بررسی می‌کند. اگر جستجوی ملک کاملا مطابق با نیاز مشتری باشد،‌ می‌توان به راحتی به اطلاعاتی که می‌تواند مناسب با نیازمندی‌های مشتری باشد،‌ دست یافت.

امکان صندوق مکانیزه مالیاتی

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار ارزشمندی که در نرم افزار آژانس املاک وجود دارد، امکان استفاده از صندوق مکانیزه مالیاتی است! این قابلیت چه کاربردی دارد؟ مشاوران املاک بابت خدماتی که ارائه می‌کنند، مانند سایر مشاغل مالیات پرداخت می‌کنند. حال برای آن که بتوانند این مالیات را به خوبی محاسبه کنند و اشتباهی در آن رخ ندهد، نرم‌افزار املاک به آن‌ها کمک می‌کند. پس اگر می‌خواهید هنگام محاسبه مالیات با مشکل مواجه نشوید و سیستم مالیات به صورت خودکار محاسبه شود، به راحتی می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید.

امکان پشتیبانی از انواع شبکه

اگر از آن دسته مشاوران املاکی هستید که چندین شعبه در یک شهر یا شهرهای مختلف دارید، نرم‌افزار املاک از انواع شبکه پشتیبانی می‌کند! اما چنین قابلیتی به چه دردی می‌خورد؟ با کمک این قابلیت می‌توانید اطلاعات ثبت‌شده در یک شعبه را در شعبه‌های دیگر استفاده کنید. اطلاعات آن از طریق اینترنت به نرم‌افزار جامع شما منتقل می‌شود و شعبه‌های دیگر به راحتی می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند. در این صورت اگر مشتری یکی از شعبه‌ها به دنبال فایل ملکی در یک موقعیت جغرافیایی بگردد، به راحتی می‌تواند چنین اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

امکان پشتیبانی چندرسانه‌ای

در بسیاری از مواقع مشاوران املاک تنها اطلاعات اولیه یک ملک را ثبت می‌کنند ولی تصویری از آن ملک وجود ندارد! در چنین شرایطی اگر مشتریان بخواهند آن ملک را ببینند، با توجه به این که تصویری وجود ندارد باید به صورت حضوری مراجعه کنند. در حالی که با استفاده از نرم افزار فایلینگ املاک امکان اضافه کردن فایل‌های چند رسانه‌ای هم وجود ندارد. در واقع می‌توانید در کنار اطلاعات اولیه ثبت شده در نرم‌افزار املاک، فایل‌های دیگری نظیر تصاویر، ویدئوها و... را ثبت کنید. در صورتی که مشتریان شما به آن نیاز داشتند، تصاویر را نشان دهید و در صورت پسندیدن اولیه، به صورت حضوری مراجعه کنید.

امکان قولنامه و مبایعه‌نامه

یکی دیگر از نیازهای هر مشاور املاکی تنظیم قول‌نامه و مبایعه‌نامه است. با استفاده از نرم افزار آژانس املاک به راحتی می‌توانید آن را تنظیم کنید و سپس در اندازه موردنیاز پرینت بگیرید. سپس مشتری و صاحب ملک می‌توانند آن را امضاء کنند. این کار در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند.

امکان تعیین سطح دسترسی

یکی دیگر از قابلیت‌ها و مزایای استفاده از نرم افزار املاک امکان تعیین سطح دسترسی است! در واقع شما می‌توانید کاربران موردنظر خود را در این سیستم ثبت کنید تا بتوانند از قابلیت‌های نرم‌افزار استفاده کنند. همچنین می‌تواند سطوح مختلفی برای دسترسی آن‌ها تعریف کنید! مثلاً می‌توانید مشخص کنید که فقط امکان مشاهده فایل‌های املاک را داشته باشند یا این که بتوانند آن را ویرایش یا حذف کنند. برای مشاوران املاکی که کارمندان زیادی دارند، این قابلیت بسیار ارزشمند است.

ارسال و دریافت فایل از اینترنت

گاهی اوقات شما نیاز به اضافه کردن فایل از طریق اینترنت دارید! در این صورت می‌توانید آن را به صورت دستی دانلود کنید یا این که فایل را به صورت خودکار انتقل دهید. یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار جذاب نرم افزار آژانس املاک امکان ارسال و دریافت فایل از اینترنت است. به عبارت ساده‌تر، شما می‌توانید اطلاعات را به صورت خودکار از اینترنت دانلود کنید و در فایل‌های خود قرار دهید. همچنین می‌توانید فایلی را به پلتفرم‌های دیگر انتقال دهید و دیگر نیازی به انتقال دستی نخواهید داشت.

امکان مدیریت چک‌ها

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مشاوران املاک، مدیریت چک‌ها است! در واقع مشاوران املاک می‌خواهند بدانند که تاریخ چک‌ها چه زمانی است و کی باید آن را پاس کنند. ممکن است در میان دغدغه‌های شما جایی برای مدیریت آن وجود نداشته باشد که با استفاده از نرم‌افزار املاک به راحتی می‌توانید این مشل را رفع کنید. در واقع یکی از مزایای استفاده از نرم افزار املاک امکان مدیریت چک‌ها است. به راحتی می‌توانید چک‌های خود را در آن ثبت و مدیریت کنید.

امکان سیستم زمان‌بندی کارها

اگر برای کارهای خود زمان‌بندی خاصی نیاز دارید، با کمک نرم افزار فایلینگ املاک این قابلیت وجود دارد! به راحتی می‌توانید کارهای مختلفی را به آن اضافه کنید و تاریخ مشخصی برای انجام آن ثبت کنید. به همین سادگی می‌توانید کارهایتان را زمان‌بندی کنید تا بدون فراموش کردن آن، در زمان مناسب انجام دهید.

سخن نهایی

اگر از آن دسته افرادی هستید که در حوزه مشاوره املاک فعالیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم از نرم افزار املاک استفاده کنید. مزایای استفاده از نرم افزار املاک به قدری زیاد هستند که شما را چند قدم به موفقیت بیشتر نزدیک می‌کند. با استفاده از نرم افزار آژانس املاک می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید و تمام کارهای خود را مدیریت کنید. حتی امکان مدیریت کارهای روزانه در نرم افزار فایلینگ املاک وجود دارد. اگر سوالی در مورد نرم‌افزار املاک دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

برچسب ها: نرم افزار املاک