معرفی و راهنمای کامل نرم‌افزار املاک

املاک هیرا 1403/01/06 108

نرم افزار مشاور املاک دارای امکانات ویژه‌ایی است که به مشاورین در مدیریت فایلها کمک می‌کند.

 

 

یکی از مشاغل بسیار پرطرفدار که در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است، مشاور املاک است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروزی، اما هنوز هم مشاورین املاکی هستند که از دفاتر نوشتاری برای ثبت معاملات خود استفاده می‌کنند، در صورتیکه می‌توانند به جای استفاده از این دفاتر، از سیستم‌های هوشمند و نرم افزارهای املاک بهره ببرند.

در بهترین حالت، ممکن است فایل موردنظر را بر روی یک داکیومنت ساده نظیر ورد یا اکسل پیاده‌سازی کنند که در صورت نیاز، به دنبال آن بگردند و اطلاعات آن را در اختیار مشتریان قرار دهند. این در حالی است که اکنون نرم‌افزار جامع و هوشمند املاک وجود دارد!

این یعنی هر آن چه که یک مشاور املاک به آن نیاز دارد، در اختیارش قرار گرفته است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل نرم‌افزار املاک بپردازیم، پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

نرم‌افزار املاک چیست؟

نرم افزار مشاورین املاک یک ابزار قدرتمند و جامع در زمینه مدیریت املاک است که امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد! نرم افزار املاک داری امکانات بسیاری است که شما با نصب این ابزار قدرتمند می‌توانید بدون نیاز به داشتن دفترهای نوشتاری، کلیه فایل‌های خود را در آن ثبت کرده و دیگر در میان انبوهی از کاغذ و دفتربه دنبال اطلاعات مهم خود نباشید.

نرم افزار مشاور املاک ابزاری قدرتمند برای مدیریت فایلهای شماست

این نرم‌افزار نه تنها برای مشاوران املاک کوچک مناسب است، بلکه برای آژانس‌های بزرگ هم عالی عمل می‌کند! چرا که امکان نصب نرم‌افزارمشاورین املاک در شبکه داخلی وجود دارد. حتی اگر شما چند شعبه در شهرهای مختلف داشته باشید، باز هم می‌توانید با کمک اینترنت نرم‌افزار موردنظر را در شعبات مختلف خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. اطلاعات در همان لحظه بین شعبات مختلف شما به اشتراک گذاشته می‌شود و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر این موارد، نرم‌افزار املاک امکانات و مزایای زیاد دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

مهم‌ترین امکانات نرم‌افزار املاک

در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مهم‌ترین ویژه امکانات نرم‌افزار املاک بپردازیم، پس ما را در این بخش از مقاله همراهی کنید.

امکان ثبت ملک

اولین و مهم‌ترین امکانات یک نرم‌افزار مشاور املاک امکان ثبت ملک است! در این نرم‌افزار شما به راحتی می‌توانید ملک موردنظر خود را ثبت کرده و ویژگی‌های آن را اضافه کنید. در این صورت اگر نیاز به اطلاعات آن داشته باشید، کافی است آن را جستجو کنید تا تمام اطلاعات ملک در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین می‌توانید برای هر ملک نام‌گذاری اختصاصی انجام دهید، تا به راحتی آن را پید کنید.

امکان تعریف پارامتر‌های مختلف برای ملک

یکی دیگر از امکانات نرم‌افزار املاک امکان تعریف کردن پارامترهای مختلف برای ملک است! در واقع شما می‌توانید ملک خود را تعریف کنید و در کنار آن، پارامترهای مختلفی را در فایل آن قرار دهید.

نرم افزار املاک دارای پارامترهای بسیاری است که می توان جهت بهبود روند ثبت اطلاعات از آن استفاده کرد.

از مهم‌ترین پارامتر‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت کل، مبلغ رهن، مبلغ اجاره، نوع ملک، کاربردی، زیربنا، مساحت زمین، سیستم نقشه، سن بنا، وام، طبقه، تعداد خواب، تلفن، پنجره‌ها، موقعیت، نما، متراژ تراس،متراژهای دیگر، تراکم، وضعیت، سند، کف‌پوش، سرویس آشپزخانه، سرویس بهداشتی، ارجعیت اجاره، منبع اطلاعاتی، نحوه بازدید، تنظیم‌کننده، نوع سازه، مجوز، تعداد افراد خانواده و...!

اجاره نامه و مبایعه نامه

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار املاک هیرا این است که به صورت خودکار برای شما اجاره‌نامه و مبایعه‌نامه تنظیم می‌کند! در این صورت در مدت زمان کوتاهی می‌توانید آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و دیگر زمان زیادی برای تنظیم آن صرف نکنید. این یک مزیت بسیار مهم و کاربردی است که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. به خصوص برای افرادی که مشتریان زیادی دارند و نمی‌خواهند زمان زیادی صرف تنظیم اجاره‌نامه کنند.

امکان انتخاب مناطق

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این نرم‌افزار امکان انتخاب مناطق است! شما می‌توانید منطقه موردنظر خود را وارد کنید و ملک را بر اساس همان منطقه درج کنید. در این صورت اگر نیاز به املاک یک منطقه خاص داشته باشید، کافی است از فیلتر مناطق استفاده کنید تا تمام فایل‌های موجود بر اساس نیاز شما نمایش داده شود. این یک مزیت بزرگ و مهم‌ محسوب می‌شود و می‌توانید فایل‌های موردنظر کاربران را در مدت زمان کوتاهی به کاربر نمایش دهید.

امکان حذف ملک

همان‌طور که امکان ثبت ملک در این نرم‌افزار وجود دارد، امکان حذف آن هم وجود دارد! گاهی اوقات به دلایل مختلف نیاز به حذف ملک موردنظر دارید. در این صورت کافی است آن را انتخاب کنید و با زدن یک دکمه، به صورت کامل از سیستم خود حذف کنید.

امکان جستجوی ملک و متقاضی

هر ملک ویژگی‌های خاص خود را دارد و شما به صورت کامل اطلاعات آن را در بخش ویژگی‌های هر ملک اضافه می‌کنید! در این صورت است که شما به راحتی می‌توانید ملک موردنظر متقاضی را جستجو کنید. همان ویژگی‌هایی که مشتری نیاز دارد را انتخاب کنید و سپس با فشردن دکمه جستجو، تمام فایل‌هایی که آن ویژگی‌ را داشته باشد در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این صورت نیازی نیست که تمام فایل‌های املاک را به صورت دستی بررسی و زمان زیادی بابت آن صرف کنید.

امکان ثبت متقاضی

یکی دیگر از ویژگیهای نرم‌افزار املاک این است که نه تنها امکان ثبت ملک وجود دارد، بلکه می‌توانید متقاضی را هم به سیستم اضافه کنید. در این صورت است که شما خیلی راحت و ساده می‌توانید ببینید که هر ملک مربوط به کدام متقاضی است. حتی اگر آن فرد یک متقاضی املاک باشد، باز هم می‌توانید ویژگی‌هایشان را ثبت کنید تا به بعداً در صورت نیاز بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید.

امکان پرینت ملک

یکی دیگر از ویژگیهای کاربردی در نرم‌افزار مشاور املاک امکان پرینت گرفتن اطلاعات ملک است! فرض کنید شما یک ملک در سیستم خود ثبت کرده‌اید و اکنون می‌خواهید اطلاعات آن را به مشتریان خود نشان دهید. در این صورت اگر نخواهید از روی سیستم نشان دهید، کافی است با زدن دکمه پرینت آن را چاپ کنید. سپس برگه چاپ شده را به مشتریان خود نشان داده و اطلاعات آن را توضیح دهید.

سامانه مالیاتی

یکی از قابلیت‌های جذاب نرم‌افزار هیرا وجود بخش سامانه مالیاتی است! در این بخش اطلاعات مربوط به سامانه مالیاتی وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. در بخش مالیاتی اطلاعات خرید، اطلاعات مشاور املاک، ثبت فصل و سال مالیاتی، مشخصات فردی، اطلاعات فصل مالیاتی و نمایش اطلاعات فصل مالیاتی وجود دارد. بنابراین تمام آن چیزی که در مورد مالیات به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار دارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

دفترچه تلفن

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جذاب و منحصربه‌فرد نرم‌افزار هیرا دفترچه تلفن است! با کمک دفترچه تلفن می‌توانید اطلاعات مشتریان و افراد مختلف را ذخیره کنید تا در صورت نیاز به راحتی از آن استفاده کنید. امکان ثبت‌نام و شماره تماس شما وجود دارد و به راحتی می‌توانید از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید.

پنل پیامکی

آخرین قابلیتی که در این نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار گرفته است، پنل پیامک است! هر زمانی که نیاز به ارسال پیامک داشتید، به راحتی می‌توانید آن را برای کاربران خود ارسال کنید. فرقی هم نمی‌کند که پیامک شما شامل چه موضوعی باشد، فقط کافی است شماره مخاطبان خود را وارد کنید و در نهایت، با وارد کردن متن پیام و زدن یک دکمه آن را ارسال کنید.

تعرفه محصولات نرم‌افزار املاک هیرا چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای کاربران پیش می‌آید، این است که تعرفه نرم‌افزار املاک چقدر است! در سایت نرم‌افزار هیرا انواع نسخه‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و مزایای خاص خود را دارند. طبیعتاً قیمت استفاده از هر کدام از این نسخه‌ها هم متفاوت است. از مهم‌ترین بسته‌های موجود در سایت نرم‌افزار هیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندوق مالیاتی (نسخه پایه)
  • نرم افزار جامع املاک
  • وب سایت اختصاصی
  • اپلیکیشن اندروید املاک

علاوه بر این موارد شما می‌توانید از چند بسته در کنار هم استفاده کنید و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

پکیج طلایی نرم افزار املاک

در پکیج طلایی نرم افزار املاک به راحتی می‌توان با دریافت کد تخفیف از کلیه امکانات نرم افزار املاک که شامل ( صندوق مالیاتی، نرم افزار جامع املاک،‌ وب سایت اختصاصی املاک و اپلیکیشن اندروید املاک) استفاده کرد. استفاده از پکیج طلایی هزینه‌ها را تا حد بسیاری برای شما کاهش می‌دهد.

بنابراین پیشنهاد ما این است به جای استفاده ازمحصولات تکی از پکیج استفاده کنید تا علاوه بر پرداخت مبلغی کمتر، بیشترین امکانات نرم افزار مشاورین املاک را در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن اندروید نرم افزار املاک

اپلیکیشن اندروید نرم افزار املاک به راحتی بر روی گوشی و تبلت نصب می‌شود. نرم افزار موبایل املاک دارای نسخه ویندوزی و  سایت ساز اختصاصی است و به راحتی می‌توان از کلیه امکانات نرم افزار املاک در نسخه موبایل نیز استفاده کرد.

وب سایت نرم افزار املاک

طراحی وبسایت دارای هزینه‌های سنگینی است، به همین دلیل نسخته تحت ویندوز نرم افزار املاک دارای سایت ساز اختصاصی، ویژه آژانس‌های املاک است. با استفاده از وب سایت اختصاصی، می‌توانید بر روی برند آژانس خود فعالیت کنید. از مهمترین مزایای استفاده از وب سایت اختصاصی املاک،‌ دسترسی آسان، تعرفه ارزان، راه اندازی سریع و کمتر از یک ساعت،‌ سرعت و عملکرد بالای سایت است.

نمایندگی نرم افزار املاک

نرم افزار املاک دارای نمایندگی‌های بسیاری در استانهای مختلف ایران است. شما می‌توانید به راحتی از طریق تماس با نمایندگی‌های نرم افزار املاک، نسخه نرم افزار را در نزدیکترین محل سکونت و یا کار خود تهیه کنید.

سخن نهایی

نرم افزار مشاور املاک، ابزاری مطمئن و حرفه‌ایی برای مدیریت فایل‌های شماست. بدون نیاز به کاغذ و با نصب نرم افزار املاک می‌توانید کلیه فایل‌های خود را مدیریت کرده و از امکانات ویژه آن استفاده کنید.

برچسب ها: نرم افزار املاک